Доставка

Интернет-магазин “Рыбоман” осуществляет доставку заказов по Санкт-Петербургу и в ближние пригороды – на дом, в офис, кафе и рестораны.

1. Выберите продукты и оформите заказ на сайте

2. Мы свяжемся с вами и договоримся о доставке

3. Привезём заказ в нужное время и место

4. Оплачивайте при получении и наслаждайтесь вкусом

Заказы на сайте принимаются 24/7

Доставляем в день заказа (если заказ был сделан до 13 часов) или на следующий в 2-3х часовые интервалы:

  • на специализированном рефрижераторном транспорте;
  • на автомобилях в специальных термобоксах.
Доставка осуществляется с соблюдением всех норм температурного режима.
 
Часы работы доставки: пн-Вс: с 10:00 до 20:00

Стоимость по районам

Санкт-Петербург

  • Минимальная сумма заказа на сайте - 1000₽.
  • Доставка по Санкт-Петербургу и ближайшему пригороду (зона 1,2) осуществляется ежедневно с 10 до 21
  • Сроки доставки день в день или на следующий день
  • Стоимость доставки от 2900 (зона 1) – бесплатно
  • При заказе менее 2900₽ – доставка 150₽ (зоны 1)
  • Стоимость доставки от 3500₽ – бесплатно (зона 2)
  • При заказе менее 3500₽ – доставка 250₽ (зона 2)

Пригород

  • Доставка по пригороду (зона 3) осуществляется ежедневно с 10 до 21
  • Срок доставки 1-2 дня
  • Минимальная сумма для заказа 2000₽
  • Стоимость доставки (зона 3):
    • При заказе от 5000₽ – бесплатная
    • При заказе от 2000-5000₽ – доставка 300₽
    • При заказе менее 2000₽ – доставка не осуществляется

Ленинградская область

  • Стоимость и условия по договорённости

 

FAQs

My order hasn't arrived yet. Where is it?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Do you deliver on public holidays?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do you deliver to my postcode?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Is next-day delivery available on all orders?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do I need to be there to sign for delivery?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Самовывоз

Если Вы намерены забрать свой заказ самостоятельно — Вы можете сделать это в нашем пункте самовывоза в Приморском районе ул. Школьная 73 к.2 при любом объеме.

  • Самовывоз понедельник - пятница с 10 до 19
  • Суббота - воскресенье с 11 до 17
  • Время самовывоза согласовать с диспетчером

Оплата

Мы предлагаем несколько способов оплаты для вашего удобства, при получении на доставке и в магазине:

  • Наличными;
  • Банковской картой или QR-кодом через терминал;
  • Безналичный расчет (для организаций).