Угольная рыба (черная треска) ПБГ с/м в/у, 1000 г +

Угольная рыба (черная треска) свежемороженая в вакуумной упаковке, тушка 1 кг+.

Черная треска, также известная как угольная рыба, отличается нежным мясом и богатым вкусом. Она похожа на обычную треску, но имеет специфические особенности: окрас, удлинённую форму, мелкую чешую и особую форму плавников. Этот продукт идеально подходит для приготовления разнообразных блюд, будь то жареная, запеченная или вареная треска. Продукт гармонично сочетается с соусом терияки, маринованными овощами, помидорами. Черная треска — свежий и качественный продукт, который порадует ценителей морепродуктов своим неповторимым вкусом и ароматом.

Годен: 6 месяцев

Условия хранения: хранить при температуре -18.0 °С.

Пищевая ценность: белки — 13,1 г, жиры — 11,9 г, калорийность — 160 ккал.

1390  / кг

8 человек смотрят этот продукт сейчас!

Customer Reviews

Описание

Чёрная треска, также известная как угольная рыба (Anoplopoma fimbria), является редкостью. Рыболовство на чёрную треску строго регулируется.

Угольная рыба быстро замораживается прямо после улова, что позволяет сохранить её естественные аромат и вкус, а также все полезные вещества.

Богатая омега-3 жирными кислотами и белками, а также содержащая множество витаминов и минералов, угольная рыба является отличным выбором для тех, кто стремится к здоровому образу жизни. Её удобная упаковка обеспечивает лёгкость хранения и подготовки, что делает этот продукт идеальным решением для быстрого и питательного приёма пищи.

Подходит для различных способов приготовления: жарки, запекания, варки. Угольная рыба будет прекрасным дополнением к вашему столу, предоставляя вам и вашей семье не только удовольствие от еды, но и пользу для здоровья.

Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

The villagers are out there with a vengeance to get that Frankenstein

You made all the required mock ups for commissioned layout, got all the approvals, built a tested code base or had them built, you decided on a content management system, got a license for it or adapted:

  • The toppings you may chose for that TV dinner pizza slice when you forgot to shop for foods, the paint you may slap on your face to impress the new boss is your business.
  • But what about your daily bread? Design comps, layouts, wireframes—will your clients accept that you go about things the facile way?
  • Authorities in our business will tell in no uncertain terms that Lorem Ipsum is that huge, huge no no to forswear forever.
  • Not so fast, I'd say, there are some redeeming factors in favor of greeking text, as its use is merely the symptom of a worse problem to take into consideration.
  • Websites in professional use templating systems.
  • Commercial publishing platforms and content management systems ensure that you can show different text, different data using the same template.
  • When it's about controlling hundreds of articles, product pages for web shops, or user profiles in social networks, all of them potentially with different sizes, formats, rules for differing elements things can break, designs agreed upon can have unintended consequences and look much different than expected.

This is quite a problem to solve, but just doing without greeking text won't fix it. Using test items of real content and data in designs will help, but there's no guarantee that every oddity will be found and corrected. Do you want to be sure? Then a prototype or beta site with real content published from the real CMS is needed—but you’re not going that far until you go through an initial design cycle.